Sosyal Kampanyacı Kimdir

Sosyal Kampanyacı Kimdir?

Sosyal kampanyacı, adı üstünde “sosyal konularda kampanya yapan kişi”… Bu kişi her şeyden önce parayla değil, işle ilgilenir. İlgilendiği işin, kime nasıl yarayacağını sorgular, yapacağı katkıyı önemser. Bu sorgulamada aklına, mantığına aykırı bir durum varsa kılını bile kıpırdatmaz. Sosyal kampanyacı, öncelikle konuyu sahiplenir. Sahiplendiği konu için dur durak bilmeden çalışır.           Bu anlamda biraz delidir sosyal…

Gençler Atölyeye Neden Gelmeli

Gençler Atölyeye Neden Gelmeli?

Küçük bir şehirde çok sınırlı bir çevrede büyüdüm. Madalyaları dereceleri olan iyi bir sporcu ve ödülleri olan başarılı bir öğrenciydim ama üniversite ortamı ve büyükşehir bambaşka idi. 1990 yılında üniversite okumaya Ankara’ya geldiğimde benim için yeni bir hayat başladı. Üniversite yılları su gibi aktı ve malum gerçekle karşı karşıya kaldım. İşe bir yerlerden başlamak ama…

SADELİK

Sadelik Üzerine

Leonardo da Vinci, sadelik en yüksek gelişmişlik düzeyidir der. Platon önümüzü görmenin formülünü, günlük hayatın mekanizmasını sadeleştirmek olarak sunar. Sadelik… Tüketim çılgınlığından sıkılanların mutlu olma biçimi ve günlük yaşamda yeni trend. Sade yaşamı benimseyen insanların ortak özelliklerine bakın. Bir ideal uğrunda koştuklarını,  kesinlik ve netlik duygularının gelişkin olduğunu, iç dünyalarındaki uyumun ölçüsünün kendilerinde olduğunu ve…

fikrimin-uzun-ince-yolu

Fikrimin Uzun İnce Yolu

Ne Kafalardayız? İçerik kraldır. Sinerji ve sadelik vazgeçilmezimiz… İletişim sektörüne gireli 20 yıl oldu. 20 yıla neler neler sığdırmışım. Bugün dönüp bakınca ben bile şaşırıyorum. TRT’de yapım asistanlığı ile başlayan serüven, sektörün farklı alanlarında çalışmama imkan sağlayacak kadar renkli bir serüvendi. Televizyon, gazete ve reklam ajanslarında çalışmak bana muhabirlik, metin yazarlığı, televizyon programcılığı (canlı-cansız her…

Ona İhtiyacımız Var!

Türkiye’nin Yeraltı Suyu Yönetimi İdari Kapasitesinin Geliştirilmesi Projesi Projenin iletişim stratejine uygun görsel kampanya tasarımlarını yaptık. Tayyar Özkan’ın çizimleri ile hayat bulan posterlerimiz çok sevildi. Slogan: Ona ihtiyacımız var! Taraflar: AB, Tarım ve Orman Bakanlığı, Niras

opdproje.org

Ortak Piyasa Düzeni Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi opd.org.tr’nin genel konsept ve içeriklerini hazırladık. Proje boyunca “ortak piyasa düzeni” konusunda uzmanlar tarafından hazırlanan dokümanların, verilen eğitim notlarının, proje aktiviteleri hakkındaki haberlerin sayfada yer almasını sağladık. Sayfa, özellikle bu alanda çalışanlar için kendi alanının Türkiye’deki ilk bilgi kütüphanesi olma özelliği taşıyor.

Yaman Zorlutuna

Kendisini tanımaktan ve çalışmaktan keyif aldığımız değerli doktorumuz Yaman Zorlutuna için bireysel web sayfası hazırladık. Logo ve fotoğraf çekimleri ile desteklediğimiz yapı, bize bireysel marka alanında çalışabilmemiz için güzel bir kapı açtı.

Doğa için Çalışmak

“Doğa ve Şehirler” Projesi’nin tüm görünürlük çalışmasını yürüttük. Tasarlayıp uygulamaya aldığımız dijital kampanya ve online serge ile kısa sürede yüksek görünürlük sağladık. Proje; sivil toplum diyaloğu alanında Doğa Koruma Merkezi’nin en başarılı projelerinden biri seçildi. Slogan: Türlü türlü haller! Taraflar: AB, Doğa Koruma Merkezi, Çankaya Belediyesi

Denizlerin Piri 1513

500. Yılında Piri Reis “Denizlerin Piri 1513″ Piri Reis Haritasının 500. yılı nedeniyle T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı için yaptığımız “Denizlerin Piri 1513” adlı yapımımız 6 ay sürdü. Dijital belgesel filmin tamamı grafik animasyon olarak çalışıldı. Ali Olgun’un çizimleri, Can Atilla’nın müzikleri ve Rüştü Asyalı’nın sesi ile hayat bulan belgeselimiz, Uluslararası Denizcilik Organizasyonu (IMO)’nda ülkemizi…